Koffie kopen voor je bedrijf? Alle Koffie online
Jouw beste keuze, zo gevonden

Het grootste aanbod
Koffie en Thee

Verzend en retourneren


Bedenktijd/retour


Het kan wel eens voorkomen dat u een bestelling retour wilt sturen. Wellicht omdat het product toch niet bevalt of misschien is er een andere reden is waarom u de bestelling toch niet zou willen hebben. Wat de reden ook is, u heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. Het retourneren dient direct naar de leverende partij te zijn, de aanbieder welke het product aan u opstuurt. Niet naar YourSelector, YourSelector is namelijk niet de leverde partij.


U heeft na annulering nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen. U krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van u thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Deze kosten bedragen circa € 7,25 per pakket, raadpleeg voor de exacte tarieven de website van uw vervoerder. Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan de aanbieder geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kunt u contact met de betreffende aanbieder via [E-MAILADRES aangegeven op profiel van de aanbieder, zichtbaar op de pakbon]. De aanbieder zal vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.


Mocht het product beschadigd of de verpakking meer beschadigd zijn dan nodig is om het product te proberen, dan kunnen deze waardevermindering van het product aan u doorberekenen. Behandel het product dus met zorg en zorg ervoor dat deze bij een retour goed verpakt is.


Product ruilen?


Wilt u uw product ruilen? Dat is helemaal geen probleem. U kunt hiervoor contact opnemen met de aanbieder [E-MAILADRES op de pakbon]. Wel draagt u zelf de kosten voor terugzending van het product.”


Ik heb een verkeerd bezorgadres doorgegeven!


Per ongeluk een verkeerd bezorgadres doorgegeven? Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. We proberen dan de bestelling nog voor u te wijzigen.


Levertijd & verzendkosten


YourSelector heeft met alle aanbieders op een het platform heldere afspraken waardoor leveringen van het product zo snel als mogelijk worden gedaan. Levertijden kunnen per leverancier verschillen maar aanbieders doen zorgvuldig ons best de bestelling zo spoedig mogelijk bij u af te leveren. Niet altijd lukt het echter om dit na te komen. Soms zijn producten niet voorradig en dan kan de levering van uw bestelling iets langer duren. Op de productpagina staat een indicatie van de levertijd. Mochten wij om wat voor reden dan ook deze levertijd niet halen, dan brengen wij u hier natuurlijk zo spoedig mogelijk van op de hoogte.


De vermelde prijzen zijn exclusief verzendkosten. De verzendkosten verschillen per aanbieder en staan vermeld bij de aanbieder en het product wanneer er wordt afgerekend


Levering verloopt via de postbode of pakketbezorger van de betreffende aanbieder.


Garantie


Wij geven om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in topconditie aan u te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor u aanspraak kunt maken op garantie. Op grond van het Europese recht zijn wij aansprakelijk voor elk gebrek van overeenstemming dat binnen een termijn van twee jaar na de levering van de goederen aan het licht komt. U kunt aanvullende rechten hebben op grond van het Nederlandse recht.


Wanneer u een gebrek aan het product ontdekt of zou horen te ontdekken dient u binnen een redelijke termijn contact op te nemen met ons. Een redelijke termijn is in ieder geval twee maanden. Onder omstandigheden kan een termijn van langer dan twee maanden ook acceptabel zijn.


Klachten


Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar [support@yourselector.nl]. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.


Copyright © 2024 YourSelector.nl. Alle rechten voorbehouden.